4. Obchod a sklady
Previous Top Next


Agenda řeší tyto oblasti:

Standardní skladová evidence

Eviduje pohyby ve skladech formou dokladů:
- počáteční stavy,
- příjmy: externí, vnitropodnikové, z produkce, do komise,
- převody: mezi položkami, mezi sklady, mezi skladovacími místy,
- výdeje: do vnitropodnikové spotřeby, externí, manka a škody,
- přecenění,
- nevyúčtované nákupy

Doklady objednávek

Práce s doklady objednávek, které předcházejí reálnému pohybu ve skladu.
Agenda rozlišuje objednávky tří typů:
- dodavatelské: uživatel objednává položky u dodavatelů, při vykrytí objednávky navazují příjmy do skladů,
- odběratelské: evidence objednávek došlých od odběratelů, jejich vykrývání vede k prodejům a fakturaci,
- smluvní: jako zvláštní případ odběratelských objednávek, stálé objednávky, které se vykrytím nemění, ale umožňují hromadně vyfakturovat více objednávek najednou.

Terminály

Navazující modul na skladovou evidenci, který umoňuje řídit sklad metodou ON LINE.


Smlouvy

Umožňuje evidovat a následně fakturovat vystavené smlouvy.


Rozvozy zboží

Úzce navazuje na doklady objednávek odběratelských.


Evidence vratných obalů

Systém obalových kont podle odběratelů / dodavatelů.


Inventarizace zásob

Příprava sestav pro inventarizaci, zadání stavů podle skutečnosti, proúčtování případných rozdílů.