Eviduje pohyby ve skladech formou dokladů:
- počáteční stavy,
- příjmy: externí, vnitropodnikové, z produkce, do komise,
- převody: mezi položkami, mezi sklady, mezi skladovacími místy,
- výdeje: do vnitropodnikové spotřeby, externí, manka a škody,
- přecenění,
- nevyúčtované nákupy
Práce s doklady objednávek, které předcházejí reálnému pohybu ve skladu.
Agenda rozlišuje objednávky tří typů:
- dodavatelské: uživatel objednává položky u dodavatelů, při vykrytí objednávky navazují příjmy
do skladů,
- odběratelské: evidence objednávek došlých od odběratelů, jejich vykrývání vede k prodejům a
fakturaci,
- smluvní: jako zvláštní případ odběratelských objednávek, stálé objednávky, které se vykrytím
nemění, ale umožňují hromadně vyfakturovat více objednávek najednou.