Práce s doklady v administrativní části zpracování probíhá obdobně, jako u běžných dokladů
obchodu a skladů, zde uvedeme jen některé odlišnosti:
Příjem externí
Pořizuje se pouze hlavička do číselné řady příjemek pro terminálové zpracování. V tom případě
je v hlavičce pole Kontrolní počet balení, které je třeba vyplnit. Řádky se nepořizují.
Zadané příjemky v prohlížeči označíme a pomocí tlačítka (+)p se "postoupí" do fronty příkazů pro
skladníka, to znamená, že se na jejich základě vygenerují doklady terminálových příkazů.
Obdobně se zpracovává i Příjem vnitro.
2. Objednávky odběratelské
Obdobné jako běžné odběratelské objednávky, pouze v hlavičce nejsou políčka Objednáno a Blokováno. Řádky se pořizují obvyklým způsobem. Po zadání objednávek je opět v prohlížeči
označíme a "postoupíme" (stejně jako u externích příjemek) do fronty příkazů pro mistra směny.
U vykrývání těchto objednávek není funkční tlačítko Skladovací místa a nebude se provádět
Denní dávka. Po terminálovém zpracování může obsluha měnit řádky s obaly. zatržením políčka Zpracováno v hlavičce se z objednávky vystaví prodejka.
Obdobný postup je i při zpracování dokladů Výdej vnitro.
3. Převody palet
Blok v modulu Terminály - určen pro převod palet ze skladu na sklad, blokaci případně
odblokování palety. Postup jako dříve u dokladů Převody skladovacích míst.
3. Převody palet
4. Výstupy
Výstupy jako Stavy a obraty položek, Stavy a obraty skladů, Stavy skladovacích míst v
modulu Skladová evidence fungují i při používání terminálového zpracování stejně.
Pro terminálově zpracovávané položky se informace o stavech získají v modulu Terminály v
blocích Stavy položek a Obsazenost skladovacích míst.
Souhrnné stavy : blok otevře prohlížeč, který obsahuje položky zpracovávané terminálově i
neterminálově.