1.Nastavení programu - kapitola 1.0.6.1.2.
Popisuje společná nastavení:
- adresářů pro zálohy dat, exporty a importy dokumentů, dočasné pracovní soubory,
restrukturalizaci dat, spojovací soubory.
Není-li vyplněno, platí implicitní nastavení tak, jak je popsáno v kapitole 0.2.5. datový zdroj a
tabulky
- práv uživatelů - kapitola 1.0.6.1.1. popisuje zadání
nového uživatele i nastavení základní jeho
práv, které lze dále zpřesňovat v jednotlivých agendách
- popis počítačové sítě - jednotlivých počítačů z hlediska zapojení do aplikace
- popis replikací, exportů a importů dat - možnost přenosů dokladů
- některá společná nastavení pro tiskárny, prohlížeče, systém zálohování případně
restrukturalizace dat a také možnost náhledu na aktuální licenci programu.
2. větev Uživatelé která zobrazuje stávající
uživatele a umožňuje přidávat další a nastavovat
jejich vlastnosti.
3.Nastavení firmy - kapitola 1.0.6.1.3. - údaje
o firmě a zapnutí či vypnutí využívání stupňů organizační struktury spolu s možností změnit
názvy stupňů
4. větev označenou názvem firmy lze rozvinout - zobrazit strukturu agend a jejich tabulek a tak
vstoupit i do Nastavení agend a tabulek - kapitola
1.0.6.1.4. - ovlivňuje nastavení jednotlivých
agend i tabulek v rámci agendy.