2.0.2. Společná nastavení aplikace
Previous Top Next


Nejobecnější nastavení najdeme ve Správě nastavení. Má části:

1.
Nastavení programu - kapitola 1.0.6.1.2.
Popisuje společná nastavení:
- adresářů pro zálohy dat, exporty a importy dokumentů, dočasné pracovní soubory, restrukturalizaci dat, spojovací soubory.
Není-li vyplněno, platí implicitní nastavení tak, jak je popsáno v kapitole 0.2.5.
datový zdroj a tabulky
-
práv uživatelů - kapitola 1.0.6.1.1. popisuje zadání nového uživatele i nastavení základní jeho práv, které lze dále zpřesňovat v jednotlivých agendách
- popis počítačové sítě - jednotlivých počítačů z hlediska zapojení do aplikace
- popis replikací, exportů a importů dat - možnost přenosů dokladů
- některá společná nastavení pro tiskárny, prohlížeče, systém zálohování případně restrukturalizace dat a také možnost náhledu na aktuální licenci programu.

2. větev
Uživatelé která zobrazuje stávající uživatele a umožňuje přidávat další a nastavovat jejich vlastnosti.

3.
Nastavení firmy - kapitola 1.0.6.1.3. - údaje o firmě a zapnutí či vypnutí využívání stupňů organizační struktury spolu s možností změnit názvy stupňů

4. větev označenou názvem firmy lze rozvinout - zobrazit strukturu agend a jejich tabulek a tak vstoupit i do
Nastavení agend a tabulek - kapitola 1.0.6.1.4. - ovlivňuje nastavení jednotlivých agend i tabulek v rámci agendy.